Оплата

Оплата замовлень для фізичних осіб

 

  • Оплата при отриманні. Оплата товару при отриманні у відділенні служби доставки (Накладений платіж).

  • WayForPay. При оформленні замовлення на сайті проводиться повна оплата банківською картою за допомогою електронної системи WayForPay.

  • LiqPay. При оформленні замовлення на сайті проводиться повна оплата банківською картою за допомогою електронної системи LiqPay.

  • Приват24. При оформленні замовлення на сайті проводиться повна оплата через Особистий кабінет в Приват24.

  • Оплата частинами від ПриватБанк. При оформленні замовлення на сайті можна вибрати послугу від ПриватБанк - Оплата частинами. Кількість платежів вибирається самостійно клієнтом, але не більше 25 платежів. Послуга доступна для власників картки ПриватБанку - Universal, Universal Gold, Platinum, Infinite, Worldsignia, Elite.

 

Оплата замовлень для юридичних осіб

 

  • Безготівковій розрахунок. При оформленні замовлення на сайті можна вибрати Безготівкову оплату. Менеджер компанії зв'яжеться з вами за вашими контактними даними для виставлення рахунку.

Доставка

Доставка роздрібних замовлень

 

Самовивіз. Кожен оформлений замовлення можна забрати самовивозом з точки самовивозу на складі компанії Simpler. Уточнюйте адреси складів компанії по телефону.


Доставка за допомогою логістичної служби компанії Simpler. Власна логістична служба компанії Simpler, яка здійснює доставку замовлень по всіх містах України. Вартість доставки розраховується індивідуально, від 150 гривень.


Доставка за допомогою сервісу доставки "Нова Пошта". При оформленні замовлення на сайті або по телефону можна застосувати послугу доставки сервісом "Нова Пошта". Доставка здійснюється в вказане відділення "Нова Пошта". Після оформлення замовлення ви отримаєте номер ТТН на вказаний при оформленні замовлення телефонний номер. Доставка займає в середньому 2-7 днів, в залежності від віддаленості вашого населеного пункту.

 

Знайти найближче зручне відділення "Нова Пошта" можна на Карті або по Списку на сайті компанії.

 

Вартість доставки розраховується по тарифах транспортної компанії "Нова Пошта" .

 

  • Доставка тонкого матраца-топера - від 150 Гривень.

  • Доставка ортопедичного матраца - від 300 Гривень.

 

Перед оплатою замовлення в відділенні служби доставки необхідно обов'язково перевірити відповідність замовлення товарному чеку.

 

Звертаємо вашу увагу, що адресна доставка замовлень не здійснюється.

 

Перед відправкою товар комплектується, ретельно перевіряється і здійснюється страхування на його повну вартість. При отриманні замовлення необхідно перевірити його комплектацію в присутності співробітника відділення "Нова Пошта". У разі виявлення некомплектності замовлення або невідповідності замовлення необхідно скласти Акт невідповідності. При виявленні пошкоджень упаковки, видимих ​​пошкоджень замовлення необхідно відмовитися від отримання або пред'явити претензії до компанії "Нова Пошта". Компанія "Нова Пошта" відшкодує завдані збитки, якщо пошкодження було заподіяно з вини співробітників компанії.

 

Шановні покупці! Покупець має право перевірити замовлення на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень тільки після отримання замовлення. До цього розкривати вакуумну заводську упаковку заборонено. Якщо Ви виявили будь-які недоліки, рекомендуємо телефонувати на гарячу лінію компанії SIMPLER.


Доставка за допомогою сервісу доставки "Meest Express". При оформленні замовлення на сайті або по телефону можна застосувати послугу сервісом "Meest Express". Доставка здійснюється в вказане відділення "Meest Express". Після оформлення замовлення ви отримаєте номер ТТН на вказаний при оформленні замовлення телефонний номер. Доставка займає в середньому 2-7 днів, в залежності від віддаленості вашого населеного пункту.

 

Знайти найближче і зручне відділення "Meest Express" можна на Карті, на сайті компанії.

 

Вартість доставки розраховується по тарифах транспортної компанії "Meest Express" .

 

  • Доставка тонкого матраца-топера - від 150 Гривень.
  • Доставка ортопедичного матраца - від 200 Гривень.

 

Перед оплатою замовлення в відділенні служби доставки необхідно обов'язково перевірити відповідність замовлення товарному чеку.

 

Звертаємо вашу увагу, що адресна доставка замовлень не здійснюється.

 

Перед відправкою товар комплектується, ретельно перевіряється і здійснюється страхування на його повну вартість. При отриманні замовлення необхідно перевірити його комплектність в присутності співробітника відділення "Meest Express". У разі виявлення некомплектності замовлення або невідповідності замовлення необхідно скласти Акт невідповідності. При виявленні пошкоджень упаковки, видимих ​​пошкоджень замовлення необхідно відмовитися від отримання або пред'явити претензії до компанії "Meest Express". Компанія "Meest Express" відшкодує завдані збитки, якщо такі були заподіяні з вини співробітників компанії.

 

Шановні покупці! Покупець має право перевірити замовлення на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень тільки після отримання замовлення. До цього розкривати вакуумну заводську упаковку заборонено. Якщо ви виявили будь-які недоліки, рекомендуємо телефонувати на гарячу лінію нашої компанії.

Доставка оптових замовлень

 

Доставка за допомогою логістичної служби компанії Simpler. Доставка оптових замовлень здійснюється власною логістичною службою компанії Simpler, яка пропонує унікальну програму лояльності, безкоштовну доставку замовлень при дотриманні певних умов. Доставка здійснюється в будь-яке місто України. 


Доставка за допомогою сервісу доставки "Нова Пошта". Вартість доставки розраховується по тарифах транспортної компанії "Нова Пошта" .

Вартість доставки оптових замовлень індивідуальна для кожного замовлення. Деталі можна уточнити у менеджера з продажу по телефону.


Доставка за допомогою сервісу доставки "Meest Express". Вартість доставки розраховується по тарифах транспортної компанії "Meest Express" .

Вартість доставки оптових замовлень індивідуальна для кожного замовлення. Деталі можна уточнити у менеджера з продажу по телефону.


Шановні покупці! Покупець має право перевірити замовлення на предмет комплектності, відсутність браку або пошкоджень тільки після отримання замовлення. До цього розкривати вакуумну заводську упаковку заборонено. Якщо ви виявили будь-які недоліки, рекомендуємо телефонувати на гарячу лінію нашої компанії.